Asiakaspalvelija Control room asiakaspalvelu -keskukseemme

Aimo Parkin toiminnan kasvaessa haemme innokkaita osa-aikaisia asiakaspalvelijoita kasvavaan tiimiimme Pääkaupunkiseudulle.

Asiakaspalvelijana vastaat yhtenä tiimin jäsenenä monipuolisista ja vaihtelevista asiakaspalvelutehtävistä yrityksemme eri sidosryhmien kanssa.

Tehtäväkenttä on monipuolinen, hektinen ja nopeasti muuttuva, joten se vaatii kykyä hoitaa samanaikaisesti monia eri työtehtäviä kiireisissäkin tilanteissa.

Pääset myös osaksi kasvavaa ja kehitysorientoitunutta tiimiä kehittämään työympäristöä, järjestelmiä ja toimintaympäristöä.

 

Työtehtäviisi kuuluvat

  • Palvella valvomon asiakaspuhelimeen soittavia asiakkaita ja ratkaista ongelmia
  • Tarvittavien raporttien tuottaminen (sisäiset/ulkoiset sidosryhmät)
  • Asiakkaille menevien tuotteiden, kuten korttien ja lippujen tekeminen
  • Informoida kenttähenkilökuntaamme mahdollisista laiteviosta ja muista ongelmatilanteista sekä huolehtia eteenpäin mahdolliset jatkotoimenpiteet erilaisiin ongelmiin/haasteisiin liittyen
  • Kehittää ja ideoida työympäristöä tehokkaan toiminnan tukemiseksi

 

Tehtävässä menestyminen edellyttää

  • Oma-aloitteisuutta ja innokasta työotetta
  • Asiakaspalvelulähtöisyyttä ja iloisuutta
  • Priorisointikykyä sekä kykyä hoitaa samanaikaisesti monia eri työtehtäviä
  • Kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa
  • Paineensieto- ja ongelmanratkaisukykyä, kykyä tehdä itsenäisiä päätöksiä paineenkin keskellä
  • Uskallusta käyttää työkielenä englantia sekä ruotsia, venäjän kieli katsotaan eduksi
  • Hyvää tietojenkäsittelytaitoa

 

Ominaisuuksia, joita arvostamme:

  • Multitasking -kyky
  • Oma-aloitteisuus
  • Priorisointikyky
  • Tarkkuus
  • Palvelualttius
  • Järjestelmällisyys
  • Halu kehittää toimintaympäristöä
  • Rohkeus tehdä itsenäisiä päätöksiä
  • Joustavuus
  • Iloisuus ja positiivisuus

Kiinnostuitko? Täytä lomake täällä!