Tiedote sähköautojen ja hybridien lataamisesta Aimo Parkin hallinnoimissa pysäköintilaitoksissa
Viimeaikainen keskustelu sähköautojen latauksen turvallisuudesta pysäköintitiloissa korostaa tarvetta turvalliselle latauskäytännölle.
Aimo Parkin kanta on yksiselitteinen:
- Ajoneuvoja, joihin kohdistuu virallinen takaisinkutsu – esimerkiksi akkujen tai latausjärjestelmien ongelmien vuoksi – ei saa ladata Aimo Parkin hallitiloissa
- Ajoneuvon omistaja vastaa, että kyseessä ei ole (ladattava) auto, joka on mukana tuoteturvallisuuskampanjassa tai takaisinkutsussa, tälläisen ajoneuvon haltija on saannut toimintaohjeet suoraan maahantuojalta ja maahantuojan ohjeita tulee noudattaa myös Aimo Parkin tiloissa. Oman ajoneuvon tilanteen voi tarvittaessa tarkistaa Liikenne- ja viestintäviraston ylläpitämältä viralliseslta sivustolta Tietokanta takaisinkutsukampanjoista | Traficom
Käytännössä tämä tarkoittaa, että hallihenkilökunnallamme on oikeus kieltää ja tarvittaessa estää ko. auton lataus tiloissamme yleisen turvallisuuden turvaamiseksi.
Kiitämme asiakkaitamme vastuullisuudesta ja toivomme aktiivista yhteistyötä turvallisen pysäköintiympäristön varmistamiseksi kaikille.
Asiakaspalvelumme palvelee normaalisti verkkosivuillamme ja puhelimitse.
Ota yhteyttä Aimon asiakaspalveluun
Aimolla on oma asiakaspalvelu palvelemassa applikaation käyttäjiä.
Asiakaspalvelu auttaa kaikissa Aimoon liittyvissä kysymyksissä, aina sovelluksen lataamisesta vikatilanteisiin asti. Pyrimme aina auttamaan ja selvittämään tilanteet laadukkaasti ja asiakasystävällisellä otteella. Meihin saa yhteyden sekä puhelimitse että sähköpostilla laajoina aukioloaikoinamme.
Aimon asiakaspalvelu
P. +358 207 812 461
E. aimoapp@aimopark.fi
Aukioloaikamme:
Ma-pe 7.00–21.00
La 9.30–19.00
Su 11.30–19.00
Puhelut maksavat paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun (pvm/mpm) verran.
Lue lisää uutisia
Mietitkö, mitä muuta meillä tapahtuu? Tutustu uutisosiossa uusimpiin tietoihin ja tarinoihin maailmastamme.